Katos perkele, oon vielki elossa päivittelemään tätä! No joo, en oo vaan aina jaksanu, ja kun ois jaksanu, ei tullu juttuu.... Khyllä! Ihme, ku kattoo noita aikaisempii tekstei, nii huomaa, et on vähän synkempää, mut alkuahan tää vasta on...

Eli siis... Aika vakavaahan tää mun tapojen vaihtuminen on varmaan joistain terveysfriikahtaneista mupeteista, mutta mä olen sellainen kuin olen... Ja vaikka olisikin nikotiiniriippuvuus, masennus, ja alkoholin käyttökin aina suunnilleen kerran kaks kuussa (eikä tietty suuria määriä, en tahtoisi löytää itseäni seuraavana päivänä jonkun Amerikan ökyrikkaan ruumiin vierestä : > ), niin pidän itsestäni juuri tälläisenä! Sitä paitsi, olen selvästi ja vahvasti päättänyt lopettaa tupakanpolton.... Ainakin 18 vuotiaaseen asti... No ei, emmä silloinkaan viittis paljoo poltella, kun tiedän, mitä siitä seuraa ja mitä käy, kun polttaa liikaa päivän aikana...

Niin, nyt tekisin minkä testin tahansa netissä, ne sanoo, että olen masentunut! No, kai se johtuu tän kesän aikana tapahtuneesta jne... Mutta minkä sille voi, aika kulkee hitaasti, mutta mun järjen ymmärrettäväksi liian nopeasti... Mitäs silloin pitäis tehdä???

Rakkaus on julma asia, en ole vieläkään löytänyt siihen lääkettä, mutta juurikin tuli ajatus mieleen, että pitäisikö?? Täytyykö mun vieroittua siltä, mikä on pitänyt mun elämää ja maailmaa pystyssä tähän asti??? Hän luopui jo... Hän luopui kaikesta luopumalla toivosta ja itsestään.... Hän teki itsemurhan.... Hän murhasi minut... Pelkällä eleellä hän saatoi minut kädestä helvetin portille ja työnsi sisään vasten tahtoani...  Mutta hänellä oli syynsä, ja masennus painoi päälle.... Vakava masennus... On tainnut tarttua minuunkin.... Noh, onhan mulla Joni, mutta tunnen vieläkin, rakastan vieläkin Häntä, alitajuntani vaan EI TAJUA, ettei niin saa tehdä, ei vaan voi!... Tunnen toki Jonakin kohtaan, mutten niin vahvasti, kuin silloin joskus.... Kun hän teki lupauksen kanssani... Lupasimme, että rakastamme toisiamme maailmanloppuun asti.... Siitä pidän kiinni, vaikka lipuenkin, pidän silti... Toivon, ettei hänkään päästä irti, missä lie onkaan... Taivas tai helvetti, sehän on yksi ja sama paikka, se vain riippuu ihmisestä ja siitä, millaisena hän sen näkee.

Tiesittekö muuten, että on olemassa toinen galaksi, jossa on tasan samanlainen planeetta Maa ja tasan samannäköiset ihmiset ja mennään tasan samassa vaiheessa (eli Bush pomottaa, mut me ei antauduta! :)) ). Käyttäydytään vain eri tavalla, luonne on aina hieman erilainen.... Sinne pääsee peilin kautta, mutta mennessäsi ajan ja paikan täytyy kohdata täsmällisesti! Sillä vaihdat paikka kaksoisolentosi kanssa!!! Kun olet vaihtanut maailmaa, alat pikkuhiljaa muuttumaan ensin ulkonäöltäsi, sitten tavoiltai jne....

Kun kerroin ton mutsille, se sano, et mä oon nähtävästi jo vaihtanu paikkaa.... - -' Repesin siinä totaalisesti.... : >

Mutta ei kai mulla sen enempää sanottavaa, teiänhän pitäis viel jaksaa lukee tää   XDDD